ROK SZKOLNY 2020/2021



Finał Konkursu Piosenki Religijnej:
„ŚPIEWAJMY I GRAJMY DLA ŚWIĘTEGO JANA PAWŁA II”.

 

W niedzielę 23 maja br. w kościele pw. Miłosierdzia Bożego w Topólce odbyło się podsumowanie VI edycji szkolno - parafialnego Konkursu Piosenki Religijnej: „ŚPIEWAJMY I GRAJMY DLA ŚWIĘTEGO JANA PAWŁA II”.

Jury w składzie:

- ks. prefekt Mateusz Kamiński – przewodniczący,

- organista – pan Michał Paliwoda,

- dyrektor SP w Topólce – pan Grzegorz Pierucki,

- wicedyrektor SP w Topólce – pani Elżbieta Budzyńska,

- Rada Rodziców przy SP w Topólce,

- wieloletni dyrygent chóru w Radziejowie – pani Alina Czaplewska,

- nauczyciel Szkoły Muzycznej I stopnia w Radziejowie – pani Izabela Lewandowska – Paliwoda,

- studentka II roku Wydziału Wokalno – Aktorskiego Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy – pani Ewa Budzińska,

- psalmistka – pani Magdalena Szczerbiak,

- wokalistka zespołu muzyki religijnej „Emmanuel” – pani Lidia Wąsikowska,

- i Arkadiusz Jąkalski,

ogłosiło następujący werdykt:

KATEGORIA I  (kl. I – IV)

Grand Prix – Alicja Głowacka – kl. IV

- I miejsce – Natalia Kozińska – kl. III

- II miejsce – Gabriela Wieser – kl. III

- III miejsce – duet: Kinga Kruszyna i Lena Jarzynowska (kl. II)

 

WYRÓŻNIENIA:

- Gabriela Pawlak,

- Zofia Roszak,

- Hanna Sadowska

- i Aurelia Wiśniewska.

KATEGORIA II (kl. V – VIII)

Grand Prix – Patrycja Bladoszewska – kl. VIII

I miejsce – Izabela Orłowska – kl. VII

II miejsce – Julia Dykon – kl .VIII

III miejsce – duet: Julia Sadowska i Julia Dykon

Nagrody Księdza Proboszcza Antoniego Wojciechowskiego trafiły do:

- Hanny Sadowskiej z kl. II

- i Julii Dykon z kl. VIII.

Dyrektor SP w Topólce swoją nagrodę przyznał:

w kat. I:

- Natalii Kozińskiej z kl. III

- i Gabrieli Wieser z kl. III,

w kat. II:

- Patrycji Bladoszewskiej z kl. VIII

- i Izabeli Orłowskiej z kl. VII.

 

Nagroda Rada Rodziców trafiła do:

- Natalii Kozińskiej z kl. III

- i Patrycji Bladoszewskiej z kl. VIII.

NAGRODA PUBLICZNOŚCI, której sponsorami byli: Gminny Ośrodek Kultury w Topólce oraz pan Robert Wal – została przyznana duetowi z kl. II: Kindze Kruszynie i Lenie Jarzynowskiej.

Sponsorami pozostałych nagród  byli: Proboszcz parafii –  ks. kan. Antoni Wojciechowski, Dyrektor SP w Topólce – pan Grzegorz  Pierucki, Rada Rodziców przy SP w Topólce oraz pan Arkadiusz Jąkalski.


Podczas podsumowania konkursu laureatom wręczono statuetki, pamiątkowe dyplomy oraz nagrody, po czym odbył się koncert galowy.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursu za udział, gratulujemy laureatom, a wszystkim życzymy sukcesów i powodzenia na kolejnych konkursach piosenek!

 

Tekst: Lidia Wąsikowska
Foto: Aneta Tejman

 


Regionalny Konkurs Wiedzy o Samorządzie Terytorialnym

 

Drodzy Uczniowie klas VI, VII i VIII,

Sejmik Województwa Kujawsko-Pomorskiego serdecznie zaprasza uczniów do udziału w kolejnej edycji Regionalnego Konkursu Wiedzy o Samorządzie Terytorialnym. 

W tym roku w związku z sytuacją epidemiczną w kraju i regionie zdecydowano się na zmianę formuły konkursu i zrezygnowano z testów i bezpośredniego kontaktu z uczniami. Zamiast tego uczestnicy konkursu w konsultacji ze swoimi nauczycielami prowadzącymi przygotują i prześlą  esej i prezentację multimedialną na jeden z zaproponowanych tematów:

 

Szkoły podstawowe:

1) Samorząd terytorialny w czasach pandemii czyli o tym, jak samorządy różnych szczebli radzą sobie z koronawirusem (covid–19). Jakie działania podejmują, by chronić mieszkańców, ale też jak same radzą sobie z ograniczeniami spowodowanymi przez epidemię?

2) Wzór samorządowca - ideał wójta gminy, burmistrza, prezydenta miasta.

3) E-edukacja w czasie pandemii, pozytywne i negatywne strony.

  

Nie odbędzie się etap półfinałowy konkursu. Wszystkie nadesłane drogą mailową prace konkursowe zostaną sprawdzone i ocenione. Powołany przez Przewodniczącą Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzki Komitet Organizacyjny wyróżni najciekawsze, przyznając nagrody finansowe zarówno dla uczniów, jak i wskazanych w formularzu zgłoszeniowym nauczycieli prowadzących.

Każda szkoła z województwa kujawsko-pomorskiego ma prawo zgłosić do konkursu nie więcej niż czterech uczniów. O ich wyborze decyduje dyrektor szkoły.

Zgłoszenia dokonuje dyrektor szkoły  do dnia 20 marca br.

Na prace konkursowe przesłane mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. organizator oczekuje do 16 kwietnia br.

Organizator wyraża nadzieję, że zmieniona formuła konkursu spotka się z równie dużym jak w poprzednich latach zainteresowaniem uczniów z całego województwa.

W załączeniu przedstawiam linki do :

- Informacji o konkursie, wraz z regulaminem i załącznikami na stronie Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego:

http://sejmik.kujawsko-pomorskie.pl/3257/regionalny-konkurs-wiedzy-o-samorzadzie-terytorialnym-2-3-4-5-6-7

- Regulaminu  dla Szkół Podstawowych:

http://sejmik.kujawsko-pomorskie.pl/upload/file/Regulamin_szkoly_podstawowe_2020_2021.pdf

- załącznika nr 2 (Zgoda na przetwarzanie danych osobowych):

http://sejmik.kujawsko-pomorskie.pl/upload/file/Zalacznik_nr_2.pdf

- załącznika nr 3 (Informacja RODO):

http://sejmik.kujawsko-pomorskie.pl/upload/file/Zalacznik_nr_3.pdf

Uczniowie  zainteresowani udziałem w konkursie z klas od VI do VIII zgłaszają chęć udziału:

- do dyrektora szkoły – przesyłając informację na e – dziennik o treści "Jestem zainteresowany / zainteresowana udziałem w Konkursie Wiedzy o Samorządzie Terytorialnym”, wraz z imieniem, nazwiskiem i klasą kandydata do konkursu oraz wstępnie wybranym tematem pracy pisemnej - ,,eseju”) – w terminie do 19.03  – do godziny 15.00.

- uczniowie, którzy zgłoszą chęć udziału do konkursu przesyłają na adres mailowy szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  wypełnione, podpisane i zeskanowane przez rodziców załączniki nr 2 i nr 3 – również w terminie do 19.03 – do godziny 15.00. W temacie maila proszę wpisać nazwę konkursu oraz imię i nazwisko ucznia oraz  klasę.

W przypadku większej liczby chętnych, niż dopuszczona przez organizatora liczba uczniów ze szkoły, decydować będzie kolejność i poprawność zgłoszeń wraz z załącznikami.

Zatem – uczniowie, którzy jak najszybciej prześlą  na e dziennik swoje zgłoszenie i na maila szkoły uzupełnione przez rodziców załączniki nr 2 i nr 3 zostaną zgłoszeni do konkursu.

Dyrektor Szkoły zastrzega sobie możliwość podziału miejsc uczestników na poszczególne klasy.

Zachęcam do udziału w konkursie i pozdrawiam

Grzegorz Pierucki
Dyrektor Szkoły


ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU NA „KOPERNIKA Z PIERNIKA”

W dzień imienin Patrona naszej Szkoły Mikołaja Kopernika przestawiam 26 prac konkursowych, spośród których po dokonaniu oceny komisja przyznała I miejsca w poszczególnych grupach wiekowych:

 - grupa „0” – Janika Markwant 0b,

- kl. I–III – Klaudia Wasielewska kl. Ib,

- kl. IV–VI – Weronka Adrian kl. VIc,

- kl. VII–VIII – Julia Ulanowska kl. VIIa. 

Praca każdego uczestnika została nagrodzona uwagą pozytywną, a na laureatów czekają nagrody rzeczowe do odbioru po powrocie do szkoły. Dziękuję wszystkim za udział w konkursie w tym magicznym, przedświątecznym czasie, gdzie w otoczeniu swoich mam i członków rodziny powstały tak twórcze wypieki. Zapraszam do obejrzenia zdjęć zwycięzców i pozostałych uczestników.

Joanna Rzepecka

LAUREACI

 

POZOSTALI UCZESTNICY

 

 


KONKURS NA „KOPERNIKA Z PIERNIKA”

Z okazji zbliżających się imienin Patrona Szkoły ogłaszam konkurs na wykonanie "Kopernika z piernika”.
Konkurs adresowany jest dla czterech grup wiekowych:
- grupy „0”,
- kl. I–III,
- kl. IV–VI
- oraz kl. VII–VIII.

Własnoręcznie wykonane i opisane pierniki (imię i nazwisko, klasa) należy sfotografować i przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 4 grudnia br. Wszystkie zdjęcia zostaną opublikowane na Facebooku i stronie internetowej szkoły. Każda praca będzie nagrodzona uwagą pozytywną. Dla zwycięzcy w każdej kategorii wiekowej przewidziana jest nagroda rzeczowa. Zachęcam do udziału w konkursie i życzę twórczej wyobraźni.

Joanna Rzepecka


 

Drogie Dzieci i Uczniowie!


Wiemy, że z wielką niecierpliwością czekacie na wyniki konkursów ogłoszonych przez Radę Rodziców. Nie będziemy Was dłużej trzymać w niepewności i podajemy do publicznej wiadomości laureatów, wyłonionych przez jury w składzie:
- nauczyciel plastyki - p. Eliza Ospalska Grudzień,
- wychowawca świetlicy szkolnej; przewodnicząca zespołu ds. Promocji Szkoły i Wych. Przedszkolnego - p. Lidia Wąsikowska,
- zastępca przewodniczącej Rady Rodziców - p. Anna Bartoś.

Konkurs plastyczny "Pani Jesień" - kat. "przedszkole i zerówka":

miejsce 1- Jakub Ciesielski - kl.0B,

miejsce 2 - Franciszek Augustyniak - grupa 3 latków,

miejsce 3 - Filip Kempara - kl.0B.


Wyróżnienia:

Ksawery Waszak - kl.0B,
Marcelina Jakubowska - grupa 5 latków.


Konkurs plastyczny "Pani Jesień" - kat. "klasy I - III":

miejsce 1- Nikola Jarka - kl. IIIB,

miejsce 2 - Aleksandra Mikołajewska,

miejsce 3:
- Klaudia Wasielewska - kl. IB,
- Michał Szews - kl. IIIB.

Konkurs fotograficzny "Jesień wokół nas" - kat. "klasy IV - VIII":

miejsce 1 - Michał Krzysztof Dykon - kl. IVB,

miejsce 2:
- Weronika Adrian - kl. VIC,
- Dominika Olejniczak - kl. VIIA,
- Marcjanna Kozińska - kl. IV B,

Miejsce 3
- Julia Teresa Dykon - kl. VIIIB,
- Bartosz Mikołajewski - kl. VIC,
- Marcel Dobiecki - kl. VIIA.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursu za udział i serdecznie gratulujemy laureatom. W sprawie wręczenia nagród zwycięzcom będziemy się kontaktować mailowo.

Trzymajcie się cieplutko.

Przewodnicząca Rady Rodziców
Agata Bystrzycka



Międzynarodowy Dzień Fizyki Medycznej

W dzień urodzin Marii Skłodowskiej – Curie z ogromną przyjemnością i satysfakcją  przedstawiam 12 konkursowych prezentacji multimedialnych, spośród których komisja dokonała oceny i przyznała I miejsce dla Izabeli Orłowskiej z klasy VIIa. Prezentacja każdego uczestnika została nagrodzona uwagą pozytywną i oceną celującą z fizyki, a na laureatkę dodatkowo czeka nagroda rzeczowa do odbioru po powrocie do szkoły.

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie i zapraszam do obejrzenia prezentacji zwyciężczyni i pozostałych uczestników.

 

Izabela Orłowska kl. VIIa   (dodatkowy plik dźwiękowy)

Ewelina Budzyńska kl. VIIIa

Gabriela Kralska kl. VIIa

Julian Kołowski kl.VIIb

Kamil Karpiński kl. VIIa

Kinga Żurawska kl. VIIIb

Piotr Wojciechowski kl. VIIa

Przemysław Kapeliński

Sebastian Zarzycki kl. VIIb

Tymoteusz Grudzień kl. VIIIa

Weronika Podolska kl. VIIa

Zuzanna Matusiak kl. VIIb


Nauczyciel fizyki

Joanna Rzepecka


 

 UWAGA KONKURS

Z okazji Międzynarodowego Dnia Fizyki Medycznej, święta ustanowionego na dzień 7 listopada na cześć wybitnej fizyczki i chemiczki Marii Skłodowskiej – Curie, w celu promowania zagadnień związanych z fizyką medyczną, w ramach zajęć z fizyki ogłaszam konkurs dla klas VII - VIII na wykonanie prezentacji multimedialnej o naszej dwukrotnej noblistce. Prace należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 5 listopada br. Wszystkie prezentacje zostaną przedstawione na stronie szkoły. Dodatkowo każda z nich będzie nagrodzona oceną celującą jako oceną cząstkową z fizyki, a jej autor zostanie wyróżniony uwagą pozytywną. Dla zwycięzcy przewidziana jest także nagroda rzeczowa.
Zachęcam do udziału w konkursie i życzę kreatywności w sposobie przedstawiania sylwetki tej wybitnej postaci.

Nauczyciel fizyki
Joanna Rzepecka


 KONKURS POPRAWIONY konkurs o jesieni

 



 ROK SZKOLNY 2019/2020


WYNIKI SZKOLNEGO POKAZU TALENTÓW „TALENTYNKI 2020”

Prezentacje oceniało jury w składzie:

1. Pani Agata Bystrzycka - przewodnicząca Rady Rodziców
2. Pan Jan Błaszczyk - dyrektor GOK w Topólce
3. Pani Ewa Budzińska - studentka kierunku wokalno-aktorskiego, instruktor śpiewu
4. Pani Anna Orłowska - nauczyciel bibliotekarz
5. Pani Paulina Kontowicz - nauczyciel j. niemieckiego
6. Pani Lila Wajer - wychowawca świetlicy szkolnej

WERDYKT JURY:

KATEGORIA I: klasy 0-III

I miejsce - Alan Maciejewski - kl. IIa
II miejsce - Alicja Głowacka - kl. IIIb
III miejsce - Marcjanna Kozińska - kl. IIIb (prace plastyczne)
Wyróżnienie - Aleksander Sadowski - kl. 0b
Wyróżnienie - Aleksandra Sobczak - kl. Ia

KATEGORIA II: klasy IV-VIII

I miejsce - Alicja Orszulak - kl. Vc
II miejsce - Milena Rybacka - kl. VIIb
III miejsce - Malwina Piasecka - kl. Vc
Wyróżnienie - Izabela Orłowska - kl.VIa
Wyróżnienie - Maksymilian Makowski - kl. VIb

NAGRODY PLEBISCYTU FACEBOOKOWEGO:

KATEGORIA I
Alan Maciejewski - kl. IIa

KATEGORIA II
Malwina Piasecka - kl. Vc

Wszystkim uczestnikom tegorocznych Talentynek bardzo dziękujemy. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Waszych talentów i umiejętności. Dziękujemy także jurorom, którzy podjęli się niełatwego zadania i ocenili prezentacje oraz wszystkim, którzy włączyli się do naszej zabawy i zagłosowali w plebiscycie. Dyplomy i nagrody zostaną wręczone podczas najbliższej uroczystości w szkole.
Sponsorami nagród są: Rada Rodziców, dyrektor szkoły Pan Grzegorz Pierucki oraz Pan Jarosław Grudzień.

Jeszcze raz dziękujemy za wspólną zabawę!

Samorząd Uczniowski

 


ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU PLASTYCZNEGO: „PORTRET MOJEJ MAMY”

Gratulujemy wszystkim uczestnikom konkursu wykonania pięknych portretów. Dziękujemy jurorom, że podjęli się niełatwego zadania oceniania prac, a wszystkim biorącym udział w plebiscycie facebookowym o Nagrodę Publiczności za oddane głosy.

Jury w składzie: wice dyrektor – p. Elżbieta Budzyńska, przewodnicząca Rady Rodziców – p. Agata Bystrzycka, instruktor plastyczny w GOK w Topólce – p. Iwona Waszak, nauczyciel plastyki – p. Eliza Ospalska–Grudzień, uzdolnieni  plastycy: p. Grażyna Błaszczyk i p. Barbara Przybysz, przyznało następujące miejsca i wyróżnienia:

I miejsce – Aurelia Wiśniewska – kl. IIIb 

II miejsce – Zofia Kordylak – kl. IIb

III miejsce – Aleksandra Chłodzińska – kl. IIb.

Wyróżnienia:

- Leon Dobiecki – gr. 0b

- Zuzanna Desecka – gr. 0b

- Marcjanna Kozińska – kl. IIIb.

 

Werdykt publiczności:

I miejsce – Leon Dobiecki – gr. 0b 

II miejsce – Aleksandra Chłodzińska – kl. IIb

III miejsce – Zuzanna Desecka – gr. 0b

Sponsorem nagród jest Rada Rodziców i organizator konkursu Lidia Wąsikowska.

Dziękujemy wszystkim za wspaniałą zabawę!

Organizator konkursu:

Lidia Wąsikowska


TALENTYNKI !

Drodzy Uczniowie!
1 czerwca obchodzimy Dzień Dziecka. Jednym z punktów obchodów tego święta miały być Talentynki, podczas których mieliście prezentować swoje talenty i wyjątkowe umiejętności. Obecna sytuacja związana z pandemią nie pozwala nam, tak jak zawsze, spotkać się na wspólnej zabawie. Mamy jednak dla Was propozycję. Jeżeli chcecie pochwalić się swoimi talentami (śpiewem, tańcem, grą na instrumencie, recytacją, zdolnościami plastycznymi, bądź i innymi, np. sportowymi), nagrajcie film lub zróbcie zdjęcie i prześlijcie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do soboty 30 maja. Nadesłane przez Was materiały od 31 maja będą umieszczone na facebooku szkoły i oceniane w dwóch kategoriach:
- kat. I: klasy 0 – III,
- kat. II: klasy IV – VIII.
Powołane jury przyzna trzy nagrody w kat. I i trzy nagrody w kat. II.
Ponadto w każdej kategorii przewidziana jest też nagroda publiczności, czyli Wasza, Waszych rodziców, rodzeństwa, przyjaciół i znajomych. Zwycięzcami publiczności zostaną Ci, którzy zbiorą pod swoimi nagraniami lub zdjęciami największą liczbę lajków, które można oddawać do 5 czerwca włącznie.
Zachęcamy serdecznie do przesyłania zdjęć i filmów, a wszystkich pozostałych do oglądania, lajkowania i wspólnej zabawy!

Samorząd Uczniowski


Uwaga !
Drodzy uczniowie, z okazji "Dnia Matki" ogłaszamy konkurs plastyczny dla dzieci i uczniów klas O - III. 
Temat pracy - "Portret mojej mamy".
Technika - dowolna (kredki, farby, wyklejanka, itp.).
Format - kartka z bloku A4.

Skan pracy lub jej zdjęcie, jak najlepszej jakości, proszę przesłać w wiadomości prywatnej na facebook szkoły do niedzieli 24 maja.
Autorzy drugiego i trzeciego miejsca w klasyfikacji konkursowej otrzymają upominkowe gadżety, a nagrodą główną za otrzymanie miejsca pierwszego będą dwa bilety wstępu do kina (dla autora pracy i jego mamy).

Zachęcam do udziału w konkursie i z niecierpliwością oczekuję na portrety Waszych mam.

Warunkiem przyznania nagrody głównej jest udział w konkursie minimum 10 uczestników. W przypadku mniejszej liczby uczestników, trzy pierwsze miejsca będą uhonorowane upominkami.

Prace muszą być wykonane od początku do końca samodzielnie!

Wszystkie prace będą opublikowane na facebooku szkoły.

Organizator konkursu:
wychowawca świetlicy szkolnej - Lidia Wąsikowska


Kangur


Szanowny Wychowawco !

W związku z organizowanym w naszej szkole „Dniem Zdrowia i Urody”, Rada Rodziców wraz z Dyrekcją Szkoły ogłasza konkurs plastyczny pod tytułem „Zdrowie i uroda w oczach ucznia”.  Każdy z wychowawców proszony jest o przekazanie minimum dwóch prac plastycznych ze swojej klasy.

Rada Rodziców

 

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO „ZDROWIE I URODA W OCZACH UCZNIA”

 

ORGANIZATOR:

Rada Rodziców i Dyrekcja Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Topólce.

CELE KONKURSU:

  1. Promowanie wiedzy na temat zdrowego trybu życia.
  2. Zachęcanie uczniów do poznawania tajników zdrowego żywienia.
  3. Uświadomienie, jak ważne jest zdrowe odżywianie się i dbanie o zdrowy tryb życia.

UCZESTNICTWO W KONKURSIE

Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch kategoriach wiekowych:

  1. Uczniowie zerówek i klas I-III.
  2. Uczniowie klas IV-VIII.

ZASADY KONKURSU PLASTYCZNEGO:

Technika wykonania prac: rysunek, malarstwo, grafika-techniki płaskie, bez użycia materiałów sypkich.

Format prac: A3 i A4.

Ostateczny termin oddania prac: 13 marca 2020 r.

  1. Jury powołuje Organizator konkursu. Zadaniem jury jest ocena prac plastycznych zgodnie z ustalonymi kryteriami.
  2. Każda praca powinna mieć tylko jednego autora. W konkursie nie mogą brać udziału prace zbiorowe. Każdy uczestnik konkursu może przedstawić tylko jedną pracę.
  3. Przekazane na konkurs prace nie będą zwracane ich autorom, pozostaną własnością Organizatora i będą służyć jako dekoracja podczas imprezy szkolnej ph. „Dzień Zdrowia i Urody".
  4. Prace powinny być podpisane na odwrocie (imię i nazwisko, klasa).
  5. Prace na konkurs można oddawać w dniach od 11 do 13 marca do biblioteki szkolnej.
  6. Uroczyste wręczenie nagród nastąpi w marcu 2020 roku, podczas Dnia Zdrowia i Urody.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest akceptacja warunków niniejszego Regulaminu.
  2. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej szkoły.
  3. Organizator zapewnia nagrody i dyplomy dla laureatów konkursu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie rozstrzyga Organizator.
  5. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.

W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt z Radą Rodziców:

Agata Bystrzycka 
tel.: 535-888-252

 


 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zaprasza do projektu edukacyjnego pod nazwą „Projekt z ZUS” skierowanego dla uczniów szkół podstawowych.

 


 

II walentynkowy konkurs „Miłość niejedno ma imię”

 


 

Wojewódzki Konkurs Plastyczny "OBRONA CYWILNA WOKÓŁ NAS" - "112 - RATUJĘ, POMAGAM, NIE BLOKUJĘ"

 


 

Regulamin XII edycji ogólnopolskiego konkursu na projekt historyczny pt. Póki nie jest za późno 2019/2020

Formularz zgłoszenia 

formularz sprawozdania

 


 

OGÓLNOPOLSKI KONKURS PLASTYCZNY ,,ZAMKI I PAŁACE W POLSCE”

 



REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNO-LITERACKIEGO

"W hołdzie Żołnierzom Wyklętym" - edycja VI

>> regulamin <<



Eliminacje Gminne Ogólnopolskiego Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym odbędą się 8 kwietnia 2019 r. o godz. 10.00

 

Na stronie Polskiego Związku Motorowego:

 https://www.pzm.pl/bezpieczenstwo-ruchu-drogowego-turnieje/turnieje

znajduje się regulamin oraz przykładowe testy.

 

Więcej testów dla szkoły podstawowej:

https://www.pzm.pl/turnieje/szkola-podstawowa-testy-brd-i-mtm

 

Wszystkim uczestnikom życzymy powodzenia. Zainteresowani turniejem zgłaszają się do Pana Andrzeja Szwedka

 


 

Materiały dot. konkursu PPOŻ: Pobierz

Źródło: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kolbuszowej